978-84-8053-317-1
AS
Título
Danza de la Yedra, (La) "Premiu Teodoro Cuesta 2003"  
Autores Gutierrez, Ana Vanessa           
Editorial Trabe  Nº edición  Año  Dic/2004
Colección  Albera  Nº colección  27  Páginas  91 
 
Materias



Poesia en asturiano


Encuadernación  Rustica 
Largo  21  Ancho  14 
Idioma  Asturiano 
Estado
Sin stock, podemos pedirlo
Sin stock, podemos pedirlo
  P.V.P. 
 
   11,00
 
 
Reseña del libro
A l'agradable sorpresa que supunxo descubrir la poesía fresca d'Ana Vanessa Gutiérrez cola publicación, a finales del 2003, d'Onde seca l'agua, sumóse enseguida la concesión del premiu "Teodoro Cuesta" na so trecena convocatoria a esti llibru. D'entós p'acá esta escritora consiguió convertise nún de los referentes de la nueva poesía asturiana.

La danza de la yedra permítenos ver cómo entra na madurez la so voz poética. La señaldá polo nunca non vivío, el sentimientu de perda y la presencia de la muerte percuerren los poemes d'esta autora, mui bien enraigonaos na tradición poética asturiana. La pallabra, dacuando esbordada, crecida como'l ríu de la esistencia, nun ye otro que la constatación por escrito de la busca incansable y inconsolable de la verdá última del ser, la consciencia certera y brutal del pasu del tiempu y de que "lo peor vendrá depués", cuando la vida nos tenga arrancao tolo que queremos, too aquello polo que sobrevivimos y namás dexe tres de nós abandonu y escaezu.

Ana Vanessa Gutiérrez, nacida n'Urbiés en 1980, reside dende nena nel Entregu. Estudia Derechu na Universidá d'Uviéu y forma parte de la tertulia lliteraria "Reciella Malory", que publica la revista del mesmu nome.

 
 
Bio-bibliografía del autor
Ana Vanessa Gutiérrez (Urbiés, 1980) ha colaborado en prensa y está incluida en varias antologías de poesía y narrativa. Además, ha publicado los poemarios Onde seca l'agua (2oo3) y La danza de la yedra (Trabe, 2oo4), con el que ganó el Premio Teodoro Cuesta de poesía un año antes. Es fundadora de la revista Reciella Mallory y participa en otras como Entellunu o Formientu.
Esta escritora es autora de libros como El país del silenciu o Les palabres que te mando y colaboradora en temas de cultura en medios como Les Noticies, El Comercio o Punto Radio y presenta el programa Pieces que emite la TPA.