978-84-8053-400-0
AS
Título
Banda sonora del paraísu, (La)  
Autores Fernandez, Xandru           
Editorial Trabe  Nº edición  Año  May/2006
Colección  Incla interior  Nº colección  76  Páginas  251 
 
Materias



Prosa en asturiano


Encuadernación  Rustica 
Largo  20  Ancho  13 
Idioma  Asturiano 
Estado
Sin stock, podemos pedirlo
Sin stock, podemos pedirlo
  P.V.P. 
 
   12,00
 
 
Reseña del libro
Fidel, el protagonista d’esta novela, ye fíu d’un mineru y una hippie y, como si esi nacimientu determinara la so personalidá, la so vida recuerre un camín irregular pero coherente: d’adolescente aficionáu al rock y los alucinóxenos a guerrilleru na revuelta de Chiapas, de ca¬zador y ermitañu pelos bosques d’Asturies a cabezaleru d’una microrrevuelta escontra l’esfarra¬pamientu d’un pobláu indíxena, del dark punk al grunge pasando pel heavy metal... La banda sonora del paraísu ye una obra construida sobre la biografía d’un personaxe que yá de mano comparte col autor l’añu de nacencia, y que pretende esplicar esa vida, y les otres que la habiten, dende dientro d’una identidá colectiva, que pue ser l’Asturies posindustrial.

Xandru Fernández naz en Turón en 1970. Nel 2004 recibió’l Premiu de la Crítica que concede l’Asociación de Escritores Asturianos (AEA) pola so novela Les ruines. Ente otres obres suyes de narrativa podemos destacar les noveles El club de los inocentes (1994), El suañu de los páxaros de sable (1999) y Los homes de bronce (2001) y los llibros de cuentos Del llaberintu al trenta (1995) y Les cuentes de l’alma (2000). Nel 2005 publicó’l relatu El nuesu mar de los sargazos.

 
 
Bio-bibliografía del autor
Xandru Fernández (Turón, 1970) publicó en 1990 el so primer llibru de poemes, Primer bestiariu, al que siguieron Breviaru de la diáspora y Lletra muertu, col qu'obtuviera en 1995 el Premiu Poesia Elvira Castañon.
Como narrador tien publicaos los siguientes llibros: El silencio en fuga, Tráficu de cuerpos, El club de los inocentes, Del llaberintu al trenta, Suañu de los páxaros y los homes de bronce.