978-84-8053-410-9
AS
Título
Dellos poemes.  
Autores Trakl, Georg           
Editorial Trabe  Nº edición  Año  Sep/2006
Colección  Albera  Nº colección  44  Páginas  108 
 
Materias



Poesia en asturiano


Encuadernación  Rustica 
Largo  21  Ancho  14 
Idioma  Asturiano 
Estado
Sin stock, podemos pedirlo
Sin stock, podemos pedirlo
  P.V.P. 
 
   10,00
 
 
Reseña del libro
Esti llibru recueye una selecciones de los poemes del austriacu Georg Trakl (Salzburgo, 1887 – Cracovia, 1914), publicaos póstumamente baxo’l títulu Die Dictungen, l’editor de Leipzig Kart Wolff en 1917.

De corta y sobresaltada vida, la poesía de Trakl ye breve ya intensa, enllena de violencia estilística y señaldá pola “edá de la inocencia”. Adiptu a les drogues y al alcohol, almirador de la obra de los poetes franceses Baudelaire, Verlaine y Rimbaud, malapenes foi conocíu en vida, pero güei ta consideráu’l sucesor de Hölderlin y xunto con Rilke y Stephan George,ún de los máximos exponentes de la poesía en lligua alemana del sieglu XX. Autor teatral amás de poeta, publicó tres llibros: Gedichte (Poesía), Sebastián in Traum (Sebastián en sueños) y Die Dichtungen (Poemes).

La traducción, fecha directamente dende l’orixinal alemán, cuerre a cargu de Xabiero Cayarga (Cangues d’Onís, 1967). Tien publicaos dellos poemarios (El deliriu d'esclavu, Pequeña Europa y Les llingües de la Hidra), tres volúmenes de cuentos (Les gatileres del cielu, Güelgues sobre'l llagu y A flor de piel) y dos noveles (El boleru de Xabel y Trastes de bufarda).





 
 
Bio-bibliografía del autor
Nació el 3 de febrero de 1887 en Salzburgo. En 1905, tras abandonar los estudios, comenzó a trabajar en una farmacia, donde se aficionó al uso del cloroformo para calmar su tensión nerviosa.

En 1910 obtuvo el título de Magister der Pharmazie por la Universidad de Viena. Colaboró con la revista literaria Der Brenner de 1912 a 1914; sirvió como oficial durante la primera guerra mundial y participó en la batalla de Grodek, lo que le produjo una crisis nerviosa que le condujo al hospital psiquiátrico de Cracovia, donde se suicidó con una sobredosis de cocaína el 3 de noviembre de 1914. Su obra literaria abarcó dos vertientes, el teatro y la poesía.

Las piezas dramáticas, Totentag y Fata Morgana, se perdieron, y actualmente sólo se conservan algunos fragmentos de una pequeña representación para títeres llamada Blaubart. Su obra poética es muy breve: Poemas (1913) y Sebastián en sueños (1915), publicado póstumamente.