978-84-8053-574-8
AS
Título
Tiempu de render.  
Autores Castañon, Sofia           
Editorial Trabe  Nº edición  Año  May/2010
Colección  Albera  Nº colección  69  Páginas  77 
 
Materias



Poesia en asturiano


Encuadernación  Rustica 
Largo  21  Ancho  14 
Idioma  Asturiano 
Estado
Sin stock, podemos pedirlo
Sin stock, podemos pedirlo
  P.V.P. 
 
   10,00
 
 
Reseña del libro
«Nun ye precisamente función de la mocedá’l tener cuentes pendientes col tiempu, sicasí con ventitantos, eso que llamamos memoria ye daqué qu’igual nun somos a escribir con mayúscules, pero que sabemos que descansa soterrada. Nesta sensación de tresformación estraña que llevanta l’aire ente lo que llamemos nueso, les manes puerques de tierra y agua suponen un arma pa la permanencia. Estes son les manes, dondes, blanques, de Sofía Castañón qu’aguanten l’aire contra’l tiempu. Estes les pallabres en minúscula, les güelgues del animal que resiste y da cuenta de que permanecemos anque tire l’aire, que daqué atropamos ente la peñera de los deos, un tiempu, una cadarma, un raigañu que val d’estructura. Y ye precisamente tierra y agua la conclusión del trabayu, la paga del que renderiza’l tiempu pa enseñamos la so forma, precisa o non, desde la qu’edificar la Memoria.

Tiempu de render ye la primer entrega n’asturianu d’una autora atenta y activa que yá mos dexara en castellanu poesía llimpio y rápido, versos como ríu que vuelven, nesti llibru, a alcordase de la fonte, a mirar dende fuera, a volver a volver y volver a marchar y llevar cada vuelta menos equipaxe y más esperiencia». Rubén d’Areñes

 
 
Bio-bibliografía del autor
Sofía Castañón (Gijón, 1983), casi filológa hispánica por la Universidad de Oviedo, dirige junto al realizador Juan Tizón la productora Señor Paraguas, una empresa de creación audiovisual que se ha especializado en el terreno del videoclip.

Ocasionalmente filirtea con el teatro en la compañía asturiana Atodaprisa, y con el arte en el colectivo Ropa Tendida -del que es fundadora y con el que ganó el Premio Astragal 06 del Principado de Asturias gracias al montaje multidisciplinar El Desafío. Lleva trabajando en medios de comunicación desde 2oo1 y ha publicado en Hesperya, Diagonal, La Nueva España, 20minutos, Lata de Zinc, El Súmmum y Les noticies entre otros. Con Animales interiores (Trabe, 2oo7) publicó su primer poemario (Premio Asturias Joven de Poesía 06). Últimas cartas a Kansas (La Bella Varsovia, 2oo8) es su último poemario hasta el momento con el que ha ganado el Premio Pablo García Baena 2oo7. Ha participado además en antologías como Hank Over o Qué nos han hecho.